Moneypenny meld zich

Stel je hier even voor
Plaats reactie
Moneypenny

Moneypenny meld zich

Bericht door Moneypenny » 19-10-2018 22:28

Hey, hallo allemaal :D

Ik wist niet (meer) dat er nog een doorstart was gemaakt tot ik er vandaag op werd gewezen door R.
Ik zei net, dat ik ons groepje wel mistte.

Hoe is het met iedereen?

Hier gaat het goed. Beetje druk op dit moment komende week verbouwing, herfstvakantie voor de kinderen en ergens nog werken aan mij bedrijf. Ik ben bezig met een eco webshop.

Groetjes,

Moneypenny

Mrs. H te B

Bericht door Mrs. H te B » 19-10-2018 23:06

Ah, dat wist je toch nog wel? Ik miste je al! Bewaar goede herinneringen aan mijn bezoek aan jullie tijdens mijn vakantie, leuk om je huis en jullie te zien!

Moneypenny

Bericht door Moneypenny » 20-10-2018 00:29

Dat mijn man op de ladder via het raampje aan het stapelbed van mijn oudste moest schudden omdat we ons hadden buitengesloten zeker? :lol: :lol:
Je hebt hier als laatste gebruik gemaakt van de camper, hij is inmiddels verkocht. De volgende keer zul je toch je tent op moeten zetten :D
Wil je al tijden bellen, doe ik nog.

Mrs. H te B

Bericht door Mrs. H te B » 20-10-2018 08:22

Die "kindermishandeling" was ik even vergeten - het was gewoon leuk om zo aan te mogen komen waaien, gewoon met mijn eigen eten (voor de meelezers: ik was op weg naar een camping, maar strandde bij MP, wegens te ver en te heet) aan te mogen schuiven..... Fijn dat je camper verkocht is!

tismewat

Re: Moneypenny meld zich

Bericht door tismewat » 02-11-2018 16:18

Hallo MP
Welkom terug op het CPB; gelukkig dat je het teruggevonden hebt!
En.......je had ons gemist?
Nou, ik heb jou ook gemist hoor - en ik denk dat meer prikkers jou hebben gemist.
Groetjes
TMW ( net hersteld van een zootje bijwerkingen van de griepprik en op zelfde
dag de pneumokokkenprik; maar ik las via Google dat die bij-
werkingen betekenen, dat de vaccinatie aangeslagen is).

Moneypenny

Bericht door Moneypenny » 07-11-2018 20:36

Oh-oh, ik heb niet veel gemerkt van mijn griepprik, hopelijk is ie wel aangeslagen.
Mijn man was ook een beetje aangeslagen van de griepprik maar dan anders.
Ik zag onze jongste op de lijst staan (hoezo AVG?) dus ik zei nog "hee, staat mijn dochter erop? Oh ja, die heeft wel eens astma medicatie gehad maar die heeft geen astma waarschijnlijk.
Ik stond op de volgende pagina en mijn mans naam net voor mij. Hij heeft twee of drie keer astma medicatie gehad. Dus ik bel mijn man "Rij nu naar de huisarts, en rij om want het verkeer staat vast, je kunt gratis een griepprik krijgen, je staat erop".
Dus mijn man schiet in de auto, etc. Handig want hij heeft al veel ziekdagen gehad.
Blijkt hij een naamgenoot te hebben :oops:

De hond moest ook gevaccineerd worden vorige week en deze week en ik heb me solidair met de hond ook laten prikken bij de dierenarts.
Ik stond lekker over die behandeltafel te hangen (vind m'n rug leuk) en ik voel ineens een prik in m'n achterste. Stond ik met m'n dikke kont tegen het "tandenbehandeltafeltje" van de dierenarts. En precies de boor in m'n achterste geprikt.
Ja, ik ben lekker op stoom de laatste tijd.

Mrs. H te B

Bericht door Mrs. H te B » 09-11-2018 08:38

Jullie hebben een HOND - wat leuk!!!

Plaats reactie