Campina eurosparen
-
Campina eurosparen
Heeft iemand hier ervaring mee?
Het suggereerd enorme kortingen, maar is dit ook echt zo?
Het suggereerd enorme kortingen, maar is dit ook echt zo?
Ekbentnet
-
Ik ken het niet. Zo langzamerhand word ik ook een beetje dol van alle spaaracties. Ik kijk meestal maar naar wat er direct uit mijn portemonnee gaat. Het is me te vaak gebeurd dat ik extra ging kopen om iets "vol" te krijgen, of dat ik nooit aan een volle kaart o.i.d. kwam, maar wel een duurder product had gekocht dan normaal. Ik denk dat de zuivel van de Lidl en Aldi of een huismerk goedkoper is dan Campina.
-
-
-
Ik antwoordde een beetje kort-door-de-bocht, geloof ik.... Ik heb inmiddels met mijn incidentele aankopen al € 25 bij elkaar gespaard, en kijk of ik er een goedkoper tijdschrift abonnement mee kan kopen. Ze hebben ook uitjes, Noyoyo! Misschien toch zelf even kijken of het voor jou de moeite waard is; hoewel: veel moeite is het niet! Code van het dekseltje bewaren en invoeren op de site, that's it!
https://www.eurosparen.nl/[/url]
https://www.eurosparen.nl/[/url]
-
- Site Admin
Goed dat je het zegt, ik heb een tijdje samen met wat familieleden gespaard, maar niet veel meer mee gedaan nadat de korting op de sauna niet meer gebruikt kon worden.
Nu weer even gekeken, en er staat meer dan 250,- aan saldo..
Ik heb niks nodig, maar ga even kijken of er een leuk uitje is wat we met (forse) korting kunnen doen.
Mocht iemand daar gebruik van willen maken, dan mag je het me laten weten, dan kan ik iet met korting voor je bestellen. Mijn tegoed maak ik toch niet op.
Nu weer even gekeken, en er staat meer dan 250,- aan saldo..

Ik heb niks nodig, maar ga even kijken of er een leuk uitje is wat we met (forse) korting kunnen doen.
Mocht iemand daar gebruik van willen maken, dan mag je het me laten weten, dan kan ik iet met korting voor je bestellen. Mijn tegoed maak ik toch niet op.
-